ادهم سليمان - اغنية مفهمتنيش Mp3

Posted by ahmed - -



ادهم سليمان - اغنية مفهمتنيش Mp3
من اجدد الاغاني Mp3
 
 

سمعنا أغنية ادهم سليمان مفهمتنيش ؛ سماع وتحميل أغنية ادهم سليمان مفهمتنيش Mp3 ؛ تحميل أغنية ادهم سليمان مفهمتنيش Mp3؛ استماع أغنية مفهمتنيش ؛ كلمات أغنية مفهمتنيش ؛ تحميل أغنية مفهمتنيش ؛ كلمات أغنية ادهم سليمان مفهمتنيش ؛ اغنية مفهمتنيش Mp3 ؛ تحميل اغنية مفهمتنيش Mp3 كامله ؛ اغنية مفهمتنيش ادهم سليمان ؛ عايز اسمع اغنية مفهمتنيش ؛ اغانى ادهم سليمان ؛ البومات ادهم سليمان ؛ اجدد الاغاني Mp3 ؛ احدث الاغانى Mp3 ؛ تحميل اغانى ادهم سليمان ؛ استماع اغانى ادهم سليمان ؛ اجدد واحدث الاغانى Mp3 ؛ كلمات أغنية مفهمتنيش ادهم سليمان ؛ اغانى ادهم سليمان ؛ البومات ادهم سليمان ؛ تحميل اجدد واحدث الاغانى Mp3 ؛ تحميل اغانى ادهم سليمان ؛ استماع اغانى ادهم سليمان ؛ تحميل اجدد الاغانى الفردية Mp3 

كلمات أغنية مفهمتنيش 
مفهمتنيش و بجد أول مرة دي متحسنيش

يدوب بقول ع الحال ده مش قادر أعيش لقيت إيديا عنها بتبعد إيديك

مسمعتنيش من كلمة واحدة قولتهالك سبتني

وزي ما تكون كنت ناوي وبعتني

ده أنا كنت عايز بس أشكي تعبي ليك


لا كنت ناوي إني أبعد عن عنيك

ولا كنت بتكلم عن إني أسيب إيديك

ده إحنا إللي بينا حب عمر ما يتنسيش

صحيح إنت غايب مش حبيبي بتاع زمان

صحيح إنت سايب قلبي عايش ع إللي كان

بس الحبايب باللي فات تقدر تعيش


لَا كُنَّتْ نَاوِي إِنّي أَبُعْدَ عَنْ عَنِيِّكَ

وَلَا كَنَّتْ بِتَكَلُّمٍ عَنْ إِنّي أُسَيِّبُ إيديك

دَهْ إحنا إللي بَيَّنَا حَبَّ عُمَرٌ مَا يتنسيش

صَحِيحُ إنت غَايَبَ مُشَّ حَبيبِيُّ بتاع زَمَانَ

صَحِيحُ إنت سايب قُلَّبَي عَايَشَ ع إللي كَانَ

بَسْ الحبايب بِاللَّيِّ فَاتَ تَقَدُّرُ تَعَيُّش 

للتحميل المباشر اضغط ع الصورة
 التحميل مباشر

Leave a Reply