محمد منير - اغنية المغنى Mp3 تتر بداية مسلسل المغنى

Posted by ahmed - -

محمد منير - اغنية المغنى Mp3
من اجدد الاغاني Mp3
 
سمعنا أغنية محمد منير المغنى تتر بداية مسلسل المغنى ؛ اغاني مسلسل المغنى ؛ سماع وتحميل أغنية محمد منير المغنى Mp3 تتر بداية مسلسل المغنى ؛ تحميل أغنية محمد منير المغنى Mp3 تتر بداية مسلسل المغنى ؛ استماع أغنية المغنى تتر بداية مسلسل المغنى ؛ كلمات أغنية المغنى تتر بداية مسلسل المغنى ؛ تحميل أغنية المغنى تتر بداية مسلسل المغنى ؛ كلمات أغنية محمد منير المغنى ؛ اغنية المغنى Mp3 ؛ تحميل اغنية المغنى Mp3 كامله ؛ اغنية المغنى محمد منير ؛ عايز اسمع اغنية المغنى ؛ اغانى محمد منير ؛ البومات محمد منير ؛ اجدد الاغاني Mp3 ؛ احدث الاغانى Mp3 ؛ تحميل اغانى محمد منير ؛ استماع اغانى محمد منير ؛ اجدد واحدث الاغانى Mp3 ؛ كلمات أغنية المغنى محمد منير ؛ اغانى محمد منير؛ البومات محمد منير ؛ تحميل اجدد واحدث الاغانى Mp3 ؛ تحميل اغانى محمد منير ؛ استماع اغانى محمد منير ؛ تحميل اجدد الاغانى الفردية Mp3 

كلمات أغنية المغنى 
أنا المغني المغني إللي عود صوته على قول الحقيقة

أنا المغني أنا المغني إللي بيلخص سنينه في كام دقيقة

لا عمري أبدا خونت فني ولا فني خاني

لا عمري أبدا خونت فني ولا فني خاني

لَا عُمَرُي أَبَدَا خُوِّنَتْ فَنِّيٌّ وَلَا فَنِّيُّ خَانَيْ

لَا عُمَرُي أَبَدَا خُوِّنَتْ فَنِّيٌّ وَلَافَنِّيُّ خَانَيْ


أنا المغني المغني المغني

أنا أغانيا أغانيا هي أنا إللي فيها فرحي وإللي فيها جرحي

وإللي مرة يسمع غنوة ليا أنا

أي غنوة قالها قلبي يشوفها جرحي

يا ليل يا ليل يا ليل هون يا ليل


أنا إللي ياما صوته كان بديل للصوت العاشقين

وإللي ياما آهاته كانت طبطة ع المجروحين

وأنا إللي ياما قال في بلده كلام غزل وكلام عتاب

وقبل ما يشيل عمرها بيضمها ترجع شباب


وأغني أهرب من قلبي أروح على فين

ليالينا الحلوة في كل مكان

مليناها بحب إحنا الإتنين وملينا الدنيا أمل وحنين


وَأُغَنِّي أَهَرِبَ مِنْ قُلَّبِي أَروحٍ عَلَى فِيَنَّ

لَيَالِيُنَا الْحلْوَةِ فِي كُلُّ مَكَان

مُلَيِّنَاهَا بِحَبِّ إحنا الإتنين وَمُلَيِّنَا الدُّنْيَا أَمُلُّ وَحَنَّيْنِ 

للتحميل المباشر اضغط ع الصورة
 التحميل مباشر

Leave a Reply