مروان خوري - اغنية مش انا Mp3 تتر مسلسل مش انا

Posted by ahmed - -



مروان خوري - اغنية مش انا Mp3
من اجدد الاغاني Mp3
 
 

سمعنا أغنية مروان خوري مش انا ؛ سماع وتحميل أغنية مروان خوري مش انا Mp3 ؛ تحميل أغنية مروان خوري مش انا Mp3؛ استماع أغنية مش انا ؛ كلمات أغنية مش انا ؛ تحميل أغنية مش انا ؛ كلمات أغنية مروان خوري مش انا ؛ اغنية مش انا Mp3 ؛ تحميل اغنية مش انا Mp3 كامله ؛ اغنية مش انا مروان خوري ؛ عايز اسمع اغنية مش انا ؛ اغانى مروان خوري ؛ البومات مروان خوري ؛ اجدد الاغاني Mp3 ؛ احدث الاغانى Mp3 ؛ تحميل اغانى مروان خوري ؛ استماع اغانى مروان خوري ؛ اجدد واحدث الاغانى Mp3 ؛ كلمات أغنية مش انا مروان خوري ؛ اغانى مروان خوري ؛ البومات مروان خوري ؛ تحميل اجدد واحدث الاغانى Mp3 ؛ تحميل اغانى مروان خوري ؛ استماع اغانى مروان خوري ؛ تحميل اجدد الاغانى الفردية Mp3 

كلمات أغنية مش انا 
انا مش انا انا مش انا
انا واحد تاني غيرلي زماني
وخلاني انا
انا مش انا انا مش انا
انا واحد تاني خدلي مكاني وسرقلي الهنا
انا عم دور على الامان
انا اسمي محيته من زمان
انا انا انا انا
انا مش انا انا مش انا 
انا واحد تاني غيرلي زماني خلانى انا

انا صوت الالم انا صورة الندم
محكوم وعم حاكم قلبي صاير ظالم
من يوم ما اتظلم
كون ما في ندا 
صوت ما لو صدى
بورقه اسامي محلتي الاماني واسمى ما حدى
انا عم دور على الامان 
انا اسمي محيته من زمان
انا انا مش انا انا مش انا
انا واحد تاني غيرني زماني وخلاني انا 

للتحميل المباشر اضغط ع الصورة
 التحميل مباشر

Leave a Reply