تامر حسنى - اغنية عمري ابتدا Mp3

Posted by ahmed - -

تامر حسنى - اغنية عمري ابتدا Mp3
من البوم تامر حسنى - عمري ابتدا Mp3
 
 
سمعنا أغنية تامر حسنى عمري ابتدا ؛ سماع وتحميل أغنية تامر حسنى عمري ابتدا Mp3 ؛ تحميل أغنية تامر حسنى عمري ابتدا Mp3؛ استماع أغنية عمري ابتدا ؛ كلمات أغنية عمري ابتدا ؛ تحميل أغنية عمري ابتدا ؛ كلمات أغنية تامر حسنى عمري ابتدا ؛ اغنية عمري ابتدا Mp3 ؛ تحميل اغنية عمري ابتدا Mp3 كامله ؛ اغنية عمري ابتدا تامر حسنى ؛ Download Song Omry Ebtada Mp3 ؛ عايز اسمع اغنية عمري ابتدا ؛ اغانى تامر حسنى ؛ البومات تامر حسنى ؛ البوم تامر حسنى - عمري ابتدا ؛ البوم تامر حسنى - عمري ابتدا ؛ تحميل اغانى تامر حسنى؛ استماع اغانى تامر حسنى ؛ البوم تامر حسنى - عمري ابتدا Mp3 ؛ كلمات أغنية عمري ابتدا تامر حسنى؛ اغانى تامر حسنى؛ البومات تامر حسنى ؛ البوم تامر حسنى - عمري ابتدا ؛ تحميل اغانى تامر حسنى ؛ استماع اغانى تامر حسنى 

كلمات أغنية عمري ابتدا 
عمري ابتدا من الليلادي وياه ولقيت سبب للحياه عشانه اعيش
خدني هواه لدنيا تانيه وياك كل حاجه فيا عايزاه ده انا غيره ماليش
اه منها يا ليالي ليله لما تحب بجد بعد سنين طويله
وانا بين ايديه مبقاش في حاجه مستحيله ده الحب عايشه انا معاه
بحبك يا يا احلى ما فى الحياه طمنتنى عليا وارتحت خلاص
عشانك انا مستعد مليون سنه اتعب انا وانت لا يا اغلى الناس 

للتحميل المباشر اضغط ع الصورة
 التحميل مباشر

Leave a Reply