محمود الليثى - اغنية اة يا ليل Mp3 من مسلسل الطبال

Posted by ahmed - -



محمود الليثى - اغنية اة يا ليل Mp3
من اجدد الاغاني الشعبية Mp3
 
 

سمعنا أغنية محمود الليثى اة يا ليل من مسلسل الطبال ؛ اغاني مسلسل الطبال ؛ سماع وتحميل أغنية محمود الليثى اة يا ليل mp3 من مسلسل الطبال ؛ تحميل أغنية محمود الليثى اة يا ليل mp3 ؛ استماع أغنية اة يا ليل ؛ كلمات أغنية اة يا ليل؛ تحميل أغنية اة يا ليل ؛ كلمات أغنية محمود الليثى اة يا ليل ؛ اغنية اة يا ليل mp3 ؛ تحميل اغنية اة يا ليل mp3 كامله ؛ اغنية اة يا ليل محمود الليثى ؛ عايز اسمع اغنية اة يا ليل ؛ اغانى محمود الليثى ؛ البومات محمود الليثى ؛ اجدد الاغاني Mp3 ؛ احدث الاغانى Mp3 ؛ تحميل اغانى محمود الليثى ؛ استماع اغانى محمود الليثى ؛ اجدد واحدث الاغانى mp3 ؛ كلمات أغنية اة يا ليل محمود الليثى ؛ اغانى محمود الليثى؛ البومات محمود الليثى ؛ تحميل اجدد واحدث الاغانى Mp3 ؛ تحميل اغانى محمود الليثى ؛ استماع اغانى محمود الليثى ؛ تحميل اجدد الاغانى الفردية Mp3 

كلمات اغنية اة يا ليل 
اه يا ليل يا مغرمين بالليل الفكر حير سؤالي
مشوار ملوهش دليل يا ليل ياليل
انا اشتكيت للقمر من غدر خلاني
واعز احبابي رموني رموني في عز الليل
واه يا ليل يا ليل يا ليل
واه يا ليل يا ليل اه يا عين يا ليل
اه يا ليل يابو الليالي
انا هقول على الى جرالي
احبابي بعد ما حبوني 
باعوا ضميرهم وسابوني
ما بين حكايتي وموالي
اه يا ليل ده انا متحير
تعبت زماني اتغير
سنيني راحت ايامي راحت حلاوة ايامي
والفرح بقى عمره قصير
اه ياليل اه يا ليل يا ليل
واه يا ليل قلبي الدايب
وعيوني وروني عجايب
من الليالي اتعلمنا نحب ناس وتحرمنا
اه يا ليل على الى انا منهم
باعوني ومكنش هاممهم
وجرحوا قلبي وبكوني
اتسببوا في دمع عيوني
وانا عمري ما اتخليت عنهم
واه يا ليل يا ليل يا ليل
واه ياليلي يا ليل يا عين
واه يا ليل واه يا ياني من الدنيا والناس وزماني
البخت مايل من يومي 
حبايبي ساقيني همومي
اخش من الكاس على التاني
انا ياليل حظي قليل
بخاف يا ليل لما تليل
على ايدي كنت مربيهم عشان كده مصدوم فيهم
وعملوا اكتر ما اتخيل 

للتحميل المباشر اضغط ع الصورة
 التحميل مباشر

Leave a Reply