مصطفى حجاج - اغنية مريت بضيقة Mp3

Posted by ahmed - -

مصطفى حجاج - اغنية مريت بضيقة Mp3
من اجدد الاغاني Mp3
 
 
سمعنا أغنية مصطفى حجاج مريت بضيقة ؛ سماع وتحميل أغنية مصطفى حجاج مريت بضيقة Mp3 ؛ تحميل أغنية مصطفى حجاج مريت بضيقة Mp3؛ استماع أغنية مريت بضيقة ؛ كلمات أغنية مريت بضيقة ؛ تحميل أغنية مريت بضيقة ؛ كلمات أغنية مصطفى حجاج مريت بضيقة ؛ اغنية مريت بضيقة Mp3 ؛ تحميل اغنية مريت بضيقة Mp3 كامله ؛ اغنية مريت بضيقة مصطفى حجاج ؛ عايز اسمع اغنية مريت بضيقة ؛ اغانى مصطفى حجاج ؛ البومات مصطفى حجاج ؛ اجدد الاغاني Mp3 ؛ احدث الاغانى Mp3 ؛ تحميل اغانى مصطفى حجاج ؛ استماع اغانى مصطفى حجاج ؛ اجدد واحدث الاغانى Mp3 ؛ كلمات أغنية مريت بضيقة مصطفى حجاج ؛ اغانى مصطفى حجاج؛ البومات مصطفى حجاج ؛ تحميل اجدد واحدث الاغانى Mp3 ؛ تحميل اغانى مصطفى حجاج ؛ استماع اغانى مصطفى حجاج ؛ تحميل اجدد الاغانى الفردية Mp3 

كلمات أغنية مريت بضيقة 
مريت بضيقه كنت ببكي انا في الدقيقه الف مره

وكل مره حالي من سئ لأسوء تايه انا مش عارف ابدء

والبيبان في عنيا انا اتقفلت احلام كتيره اتأجلت

حكيت محدش يومها صدق

مريت بضيقه حالتي كانت يومها حاله

شوفت انا الراحه استحاله كنت يومها ضعيف

وبائس من الحياه انا كنت يائس

كنت شايف نفسي حتى على نفسي عاله

رفعت ايدي وروحت بيته لجئت له 

حكتله عن تعبي وعلى الى وصلتله

رمتله حمل كبير ومين يتحمله

غير الى ارحم بيا حتى من نفسي

رفعت ايدي وروحت بيته لجئت له 

حكتله عن تعبي وعلى الى وصلتله

رمتله حمل كبير ومين يتحمله

غير الى ارحم بيا حتى من نفسي

عرفت يومها الى فرج هم يونس

في بطن حوت

والى بإيده نجا ابراهيم وسط نار ودمار وموت

قادر انه يفك كربي 

طبطب عليا ريحلي قلبي

دخلت بيته على ضهري

ذنبي خرجت من جديد مولود

رفعت ايدي وروحت بيته لجئت له 

حكتله عن تعبي وعلى الى وصلتله

رمتله حمل كبير ومين يتحمله

غير الى ارحم بيا حتى من نفسي 

للتحميل المباشر اضغط ع الصورة
 التحميل مباشر

Leave a Reply