رامي صبري وبلقيس - اغنية مشتاق لعينك Mp3

Posted by ahmed - -



رامي صبري وبلقيس - اغنية مشتاق لعينك Mp3
من اجدد الاغاني Mp3



سمعنا أغنية رامي صبري وبلقيس مشتاق لعينك ؛ سماع وتحميل أغنية رامي صبري وبلقيس مشتاق لعينك Mp3 ؛ تحميل أغنية رامي صبري وبلقيس مشتاق لعينك Mp3؛ استماع أغنية مشتاق لعينك ؛ كلمات أغنية مشتاق لعينك ؛ تحميل أغنية مشتاق لعينك ؛ كلمات أغنية رامي صبري وبلقيس مشتاق لعينك ؛ اغنية مشتاق لعينك Mp3 ؛ تحميل اغنية مشتاق لعينك Mp3 كامله ؛ اغنية مشتاق لعينك رامي صبري وبلقيس ؛ عايز اسمع اغنية مشتاق لعينك ؛ اغانى رامي صبري وبلقيس ؛ البومات رامي صبري وبلقيس ؛ اجدد الاغاني Mp3 ؛ احدث الاغانى Mp3 ؛ تحميل اغانى رامي صبري وبلقيس ؛ استماع اغانى رامي صبري وبلقيس ؛ اجدد واحدث الاغانى Mp3 ؛ كلمات أغنية مشتاق لعينك رامي صبري وبلقيس ؛ اغانى رامي صبري وبلقيس؛ البومات رامي صبري وبلقيس ؛ تحميل اجدد واحدث الاغانى Mp3 ؛ تحميل اغانى رامي صبري وبلقيس ؛ استماع اغانى رامي صبري وبلقيس ؛ تحميل اجدد الاغانى الفردية Mp3

كلمات أغنية مشتاق لعينك 
قلبى قلبى على حبك يسالنى وينك
ومش شوقى قلبى دق وعلي شوقك حن ورق
يا كلى انا وروحى والهنا علجانا احترق
مش شوقى قلبى دق وعلي شوقك حن ورق
يانور عينى وغلا سنينى الشوق بقلبى كبير
ياخى وربك ابي قربك بلاك انا مانى بخير
ومشتاقه انا لعينك ومشتاق انا لعينك
يا غالى كل ليله تجي على بالى
هذا حالى كل يوم اكمل جمره والنجوم
متي بس القاك واعيش وياك عسى بس تبقالى دوم
هذا حالى كل يوم اكمل جمره والنجوم
فداك روحى يا روح روحى الشوق دابحنى عليك
والله يا حبى منى قلبى اشوفك والمس ايديك
قلبى قلبى حن ورق
ومشتاقه انا لعينك ومشتاق انا لعينك

للتحميل المباشر اضغط ع الصورة
 التحميل مباشر

وللتحميل بروابط اخري.. 

MediaFire سيرفر صاروخى
http://www.MediaFire.com/Ma4ta2_L3inek.mp3
Zippyshare سيرفر صاروخى
http://www58.zippyshare.com /Ma4ta2_L3inek.mp3

Leave a Reply