انجي امين - اغنية بحبك Mp3

Posted by ahmed - -



انجي امين - اغنية بحبك Mp3
من اجدد الاغاني Mp3



سمعنا أغنية انجي امين بحبك ؛ سماع وتحميل أغنية انجي امين بحبك Mp3 ؛ تحميل أغنية انجي امين بحبك Mp3؛ استماع أغنية بحبك ؛ كلمات أغنية بحبك ؛ تحميل أغنية بحبك ؛ كلمات أغنية انجي امين بحبك ؛ اغنية بحبك Mp3 ؛ تحميل اغنية بحبك Mp3 كامله ؛ اغنية بحبك انجي امين ؛ عايز اسمع اغنية بحبك ؛ اغانى انجي امين ؛ البومات انجي امين ؛ اجدد الاغاني Mp3 ؛ احدث الاغانى Mp3 ؛ تحميل اغانى انجي امين ؛ استماع اغانى انجي امين ؛ اجدد واحدث الاغانى Mp3 ؛ كلمات أغنية بحبك انجي امين ؛ اغانى انجي امين؛ البومات انجي امين ؛ تحميل اجدد واحدث الاغانى Mp3 ؛ تحميل اغانى انجي امين ؛ استماع اغانى انجي امين ؛ تحميل اجدد الاغانى الفردية Mp3

كلمات أغنية بحبك 
بحبك، انا اعيش 100 سنة وانا مستحملة أتعبلك
وأعيشلك عمرين على عمري ده ميكفيش أوصفلك
وهقولك، أجمل أيامي اللي انا عايشاها في حبك

حبي ليك دي حالة خاصة مش هتتكرر بجد
حب عدى كل حاجة، عدى حتى أقصى حد
في الحياة زيك مشوفتش، أصلاً انا قبلك معشتش
والسنين هتفوت وتجري ويبقى فعلا أحلى وقت
وبحبك

في حضنك أتطمن أنا لو فات كام سنة وانا جنبك
ده انا سَنَدك، ولآخر يوم في حياتي انا عايشة لقلبك
ده انا ملكك، وبحبك جدا لسه وهفضل أحبك
علشان انا عايشة بحسك

حبي ليك دي حالة خاصة مش هتتكرر بجد
حب عدى كل حاجة، عدى حتى أقصى حد
في الحياة زيك مشوفتش، أصلاً انا قبلك معشتش
والسنين هتفوت وتجري ويبقى فعلا أحلى وقت
وبحبك

للتحميل المباشر اضغط ع الصورة
 التحميل مباشر

وللتحميل بروابط اخري.. 

MediaFire سيرفر صاروخى
http://www.MediaFire.com/Bahebak.mp3
Zippyshare سيرفر صاروخى
http://www58.zippyshare.com /Bahebak.mp3

Leave a Reply