سوما - اغنية هروح واسأل علية Mp3

Posted by ahmed - -



سوما - اغنية هروح واسأل علية Mp3


سمعنا أغنية سوما هروح واسأل علية ؛ سماع وتحميل أغنية سوما هروح واسأل علية Mp3 ؛ تحميل أغنية سوما هروح واسأل علية Mp3؛ استماع أغنية هروح واسأل علية ؛ كلمات أغنية هروح واسأل علية ؛ تحميل أغنية هروح واسأل علية ؛ كلمات أغنية سوما هروح و اسأل علية ؛ اغنية هروح و اسأل علية Mp3 ؛ تحميل اغنية هروح و اسأل علية Mp3 كامله ؛ اغنية هروح و اسأل علية سوما ؛ Download Song Harou7 WAs2al 3aleh Mp3 ؛ عايز اسمع اغنية هروح و اسأل علية ؛ اغانى سوما ؛ البومات سوما ؛ البوم سوما - ندمانة ؛ البوم سوما - ندمانة ؛ تحميل اغانى سوما؛ استماع اغانى سوما ؛ البوم سوما - ندمانة Mp3 ؛ كلمات أغنية هروح و اسأل علية سوما؛ اغانى سوما؛ البومات سوما ؛ البوم سوما - ندمانة ؛ تحميل اغانى سوما ؛ استماع اغانى سوما 

كلمات أغنية هروح و اسأل علية 
هاروح و أسأل علية بكرة و دة مش حب علي فكرة
أنا بس عاملة علي العشرة و برضي ضميري مش أكتر
بقالي كتير مبسألش قصادي بجد مقلقشي
بعدنا ودة ميمنعش إن إحنا في بعضنا نفكر
و مش هكدب أنا بتمني أشوفة بخير
و عارفة هوة لسة أكيد بيدعيلي وبيطمن وبيسأل عليا كتير
و لو ماروحتش بكرة هو هيجيلي
هروح و أسأل علية بكرة ودة مش حب علي فكرة
أنا بس عاملة علي العشرة و برضي ضميري مش أكتر
بالخير دايماً أنا في سيرتة و إن حاولوا يشوهوا صورتة
في عيني برد انا غيبتة دة بينا عمر مش فترة
صحيح الحب ما كملشي لكن عشرتنا متهونش
خلاصة القول ما ينفعشي ماروحش اسأل علية بكرة
و مش هكدب أنا بتمني أشوفة بخير
و عارفة هوة لسة أكيد بيدعي لي و بيطمن وبيسال عليا كتير
و لو ماروحتش بكرة هو هيجيلي
هروح و أسأل علية بكرة ودة مش حب علي فكرة
انا بس عاملة علي العشرة و برضي ضميري مش أكتر 

للتحميل المباشر اضغط ع الصورة
 التحميل مباشر

Leave a Reply