محمد باش وآيه عقيل - أغنية لون الورد Mp3

Posted by ahmed - -



أغنية لون الورد Mp3
غناء محمد باش وآيه عقيل 2016

تحميل أغنية لون الورد mp3 غناء محمد باش وآيه عقيل 2016 على رابط مباشر ميديا فاير


سمعنا أغنية محمد باش وايه عقيل لون الورد ؛ سماع وتحميل أغنية محمد باش وايه عقيل لون الورد Mp3 ؛ تحميل أغنية محمد باش وايه عقيل لون الورد Mp3؛ استماع أغنية لون الورد ؛ كلمات أغنية لون الورد ؛ تحميل أغنية لون الورد ؛ كلمات أغنية محمد باش وايه عقيل لون الورد ؛ اغنية لون الورد Mp3 ؛ تحميل اغنية لون الورد Mp3 كامله ؛ اغنية لون الورد محمد باش وايه عقيل ؛ عايز اسمع اغنية لون الورد ؛ اغانى محمد باش وايه عقيل ؛ البومات محمد باش وايه عقيل ؛ اجدد الاغاني Mp3 ؛ احدث الاغانى Mp3 ؛ تحميل اغانى محمد باش وايه عقيل ؛ استماع اغانى محمد باش وايه عقيل ؛ اجدد واحدث الاغانى Mp3 ؛ كلمات أغنية لون الورد محمد باش وايه عقيل ؛ اغانى محمد باش وايه عقيل؛ البومات محمد باش وايه عقيل ؛ تحميل اجدد واحدث الاغانى Mp3 ؛ تحميل اغانى محمد باش وايه عقيل ؛ استماع اغانى محمد باش وايه عقيل ؛ تحميل اجدد الاغانى الفردية Mp3 

كلمات أغنية لون الورد 
من يوم الشفتك قلبي دق
حبيت حالي نسيت الوقت
لون العشفافك لون الورد
وبعيونك علقتي هالشب

إسمع مني هقولها بجد
أيوه انا حبيتك طول الوقت
وكلامي اوعى تقوله لحد
ده انا حتى خدودي بلون الورد

وينك يا حبيبي، وينك يا نصيبي 
قلبي مشغول، ببالي على طول طمني عليك

عيشني بقربك، ألف مرّة هحبك
واغفى على كتفك وانا دايبة غرام

ولا ممكن اتخيل عمري من دونك
بقتل حالي بإيدي و مابخونك
انتي بقلبي وأنا مسجونك، ايه والله مسجونك

عارف يوم ما بقابلك، بتقل وأنا جنبك 
وبداري حبك، فاكراه مش هيبان

حبيني ولا تخبي الشوق البعيونك
بغنيلك والنسمة بترقص ع جفونك
انتي بحياتي وأنا ممنونك، ايه والله ممنونك 

للتحميل المباشر اضغط ع الصورة

 التحميل مباشر

وللتحميل بروابط اخري.. 

MediaFire سيرفر صاروخى 
http://www.MediaFire.com/Lawn_El_Ward.mp3 
Zippyshare سيرفر صاروخى 
http://www58.zippyshare.com /Lawn_El_Ward.mp3


Leave a Reply