زيزي عادل - اغنية محتاجة وجود راجل Mp3

Posted by ahmed - -



زيزي عادل - اغنية محتاجة وجود راجل Mp3
من اجدد الاغاني Mp3



سمعنا أغنية زيزي عادل محتاجة وجود راجل ؛ سماع وتحميل أغنية زيزي عادل محتاجة وجود راجل Mp3 ؛ تحميل أغنية زيزي عادل محتاجة وجود راجل Mp3؛ استماع أغنية محتاجة وجود راجل ؛ كلمات أغنية محتاجة وجود راجل ؛ تحميل أغنية محتاجة وجود راجل ؛ كلمات أغنية زيزي عادل محتاجة وجود راجل ؛ اغنية محتاجة وجود راجل Mp3 ؛ تحميل اغنية محتاجة وجود راجل Mp3 كامله ؛ اغنية محتاجة وجود راجل زيزي عادل ؛ عايز اسمع اغنية محتاجة وجود راجل ؛ اغانى زيزي عادل ؛ البومات زيزي عادل ؛ اجدد الاغاني Mp3 ؛ احدث الاغانى Mp3 ؛ تحميل اغانى زيزي عادل ؛ استماع اغانى زيزي عادل ؛ اجدد واحدث الاغانى Mp3 ؛ كلمات أغنية محتاجة وجود راجل زيزي عادل ؛ اغانى زيزي عادل؛ البومات زيزي عادل ؛ تحميل اجدد واحدث الاغانى Mp3 ؛ تحميل اغانى زيزي عادل ؛ استماع اغانى زيزي عادل ؛ تحميل اجدد الاغانى الفردية Mp3

كلمات أغنية محتاجة وجود راجل 
تعبت من كتر التمثيل، وبكدب على نفسي كتير
واقول مش فارقة كده عادي

بس انا عارفة بيني وبين نفسي
إن انا بضحك على نفسي
محتاجة راجل في حياتي

محتاجة وجود راجل في حياتي
أحس منه بكل حاجة نفسي أحسها
يخاف عليا ويقولي كلمة حلوة
ومن كل البنات اختارني وأنا اللي حبها

لوحدي انا وبتجري سنين
ليالي بكبر ومش واخد بالي
لسه في أمل هنا جوايا

أشوفه صدفة فتي أحلامي
وفجأه ألاقية قدامي، والحلم ألاقيله نهاية

للتحميل المباشر اضغط ع الصورة
 التحميل مباشر

وللتحميل بروابط اخري.. 

MediaFire سيرفر صاروخى
http://www.MediaFire.com/Me7taga_Wgood_Ragel.mp3
Zippyshare سيرفر صاروخى
http://www58.zippyshare.com /Me7taga_Wgood_Ragel.mp3

Leave a Reply