محمد الريفي - اغنية يا دنيا حسي بيا Mp3

Posted by ahmed - -


محمد الريفي - اغنية يا دنيا حسي بيا Mp3
من اجدد الاغاني Mp3



سمعنا أغنية نجم اكس فاكتور محمد الريفي يا دنيا حسي بيا ؛ سماع وتحميل أغنية محمد الريفي يا دنيا حسي بيا Mp3 ؛ تحميل أغنية محمد الريفي يا دنيا حسي بيا Mp3؛ استماع أغنية يا دنيا حسي بيا ؛ كلمات أغنية يا دنيا حسي بيا ؛ تحميل أغنية يا دنيا حسي بيا ؛ كلمات أغنية محمد الريفي يا دنيا حسي بيا ؛ اغنية يا دنيا حسي بيا Mp3 ؛ تحميل اغنية يا دنيا حسي بيا Mp3 كامله ؛ اغنية يا دنيا حسي بيا محمد الريفي ؛ عايز اسمع اغنية يا دنيا حسي بيا ؛ اغانى محمد الريفي ؛ البومات محمد الريفي ؛ اجدد الاغاني Mp3 ؛ احدث الاغانى Mp3 ؛ تحميل اغانى محمد الريفي ؛ استماع اغانى محمد الريفي ؛ اجدد واحدث الاغانى Mp3 ؛ كلمات أغنية يا دنيا حسي بيا محمد الريفي ؛ اغانى محمد الريفي؛ البومات محمد الريفي ؛ تحميل اجدد واحدث الاغانى Mp3 ؛ تحميل اغانى محمد الريفي ؛ استماع اغانى محمد الريفي ؛ تحميل اجدد الاغانى الفردية Mp3

كلمات أغنية يا دنيا حسي بيا 
يا دنيا حسي بيا فرحتي الكل فيا
ولا عايزة تخفّي عني
عمالة تدوخيني تاخديني وتجبيني
على ناس مضيعنّي

رامياني في الهموم، على جرحي بنام واقوم
لو ناوية تعذبيني ياريت مش كل يوم!

أنا قلبي الهم راكبه، والفرح غرقت مراكبه
ليه قطر الحزن دايماً انا لوحدي اللي راكبه

يا دنيا منشفة ريقي
ع الخلق تضيقي، تملي مبكياني
سقياني المر كاساته
ومشرباني آهاته و عالهم موصياني

انا نفسي في يوم ينساني، المر اللي على لساني
يا قاسية من زمان
انا جرحي مالوش دكاترة، تديني هموم بكُترة
وراكبك ميت شيطان

المال لو مال صاحبه مينفعش
واللي يعبد المال ينزل ميطلعش

للتحميل المباشر اضغط ع الصورة
 التحميل مباشر

Leave a Reply