راندا حافظ - اغنية نزوه Mp3

Posted by ahmed - -



راندا حافظ - اغنية نزوه Mp3
من اجدد الاغاني Mp3



سمعنا أغنية راندا حافظ نزوه ؛ سماع وتحميل أغنية راندا حافظ نزوه Mp3 ؛ تحميل أغنية راندا حافظ نزوه Mp3؛ استماع أغنية نزوه ؛ كلمات أغنية نزوه ؛ تحميل أغنية نزوه ؛ كلمات أغنية راندا حافظ نزوه ؛ اغنية نزوه Mp3 ؛ تحميل اغنية نزوه Mp3 كامله ؛ اغنية نزوه راندا حافظ ؛ عايز اسمع اغنية نزوه ؛ اغانى راندا حافظ ؛ البومات راندا حافظ ؛ اجدد الاغاني Mp3 ؛ احدث الاغانى Mp3 ؛ تحميل اغانى راندا حافظ ؛ استماع اغانى راندا حافظ ؛ اجدد واحدث الاغانى Mp3 ؛ كلمات أغنية نزوه راندا حافظ ؛ اغانى راندا حافظ؛ البومات راندا حافظ ؛ تحميل اجدد واحدث الاغانى Mp3 ؛ تحميل اغانى راندا حافظ ؛ استماع اغانى راندا حافظ ؛ تحميل اجدد الاغانى الفردية Mp3 

كلمات أغنية نزوه 
كانت تبقى أريحلي بجد وكانت تبقى أسهل
لو انا حد غريب اللي جرحني انا مكنتش هزعل
لكن فجأة لو يجي الجرح دا من حد قريب
يومها بينهي على الواحد، بيجي في مقتل

لو كان يحتاج كلمة حنينة كنت بقولهاله
و إن كنت مبعرفش أقولها بتعلمهاله
شوفت استغلاله لمشاعري وانا رضيت باستغلاله

وقبلت كمان ان ابقى انا آخر اهتماماته
على أمل ان ابقى انا شريكة عمره وحياته
آخرتها طلعت مجرد نزوة انا بالنسباله

مكنتش في وعيي عشان كانت السكينة سارقاني
راهنت بحياتي عليه وبرضو طلعت انا خسرانة
ولو عمري كان يرجع بيا ونتقابل تاني
مكنتش قبلت ان انا جنبه أعيش سد خانة

لو كان يحتاج كلمة حنينة كنت بقولهاله
و إن كنت مبعرفش أقولها بتعلمهاله
شوفت استغلاله لمشاعري وانا رضيت باستغلاله 

للتحميل المباشر اضغط ع الصورة

 التحميل مباشر

Leave a Reply