حسن نصير - اغنية ما بين الناس Mp3

Posted by ahmed - -



حسن نصير - اغنية ما بين الناس Mp3
من اجدد الاغاني Mp3



سمعنا أغنية حسن نصير ما بين الناس ؛ سماع وتحميل أغنية حسن نصير ما بين الناس Mp3 ؛ تحميل أغنية حسن نصير ما بين الناس Mp3؛ استماع أغنية ما بين الناس ؛ كلمات أغنية ما بين الناس ؛ تحميل أغنية ما بين الناس ؛ كلمات أغنية حسن نصير ما بين الناس ؛ اغنية ما بين الناس Mp3 ؛ تحميل اغنية ما بين الناس Mp3 كامله ؛ اغنية ما بين الناس حسن نصير ؛ عايز اسمع اغنية ما بين الناس ؛ اغانى حسن نصير ؛ البومات حسن نصير ؛ اجدد الاغاني Mp3 ؛ احدث الاغانى Mp3 ؛ تحميل اغانى حسن نصير ؛ استماع اغانى حسن نصير ؛ اجدد واحدث الاغانى Mp3 ؛ كلمات أغنية ما بين الناس حسن نصير ؛ اغانى حسن نصير؛ البومات حسن نصير ؛ تحميل اجدد واحدث الاغانى Mp3 ؛ تحميل اغانى حسن نصير ؛ استماع اغانى حسن نصير ؛ تحميل اجدد الاغانى الفردية Mp3

كلمات أغنية ما بين الناس 
مابين الناس بتيجي ساعات قصاد عيني
حاولت كتير اشوف حياتي مع غيرها
مافيش واحده في يوم قدرت تنسيني
مافيش و لا اي حاجه حلوه من غيرها
عشان هي اللي اكتر واحده فهمتني
ياريت لو صدفه أشوفها بجد وحشتني حبيبتي
و مهما عدي أنا هافضل أستني أنا متأكد أن أنا بكره هاقابلها
بعدنا و عارف أن أنا باجي علي بالها ومين بس اللي يفهم اللي كان بينا

باشوفها في كل واحده جديده بعرفها و كل ما اقول هاحب و اعيش أحنلها
و لو مش عارفه يا قلبي روح و عرفها ماليش غيرها هاعيش و هاموت و أنا فاكرها
عشان هي اللي اكتر واحده فهمتني ياريت لو صدفه أشوفها بجد وحشتني
حبيبتي و مهما عدي أنا هافضل أستني أنا متأكد ان أنا بكره هاقابلها
بعدنا و عارف أن أنا باجي علي بالها و مين بس اللي يفهم اللي كان بينا

للتحميل المباشر اضغط ع الصورة
 التحميل مباشر

Leave a Reply