فريق مسار اجباري - اغنية شيروفوبيا Mp3

Posted by ahmed - -



فرقة مسار اجباري - اغنية شيروفوبيا Mp3
من اجدد الاغاني Mp3

تحميل أغنية شيروفوبيا mp3 غناء فريق مسار اجباري 2016 على رابط مباشر ميديا فاير

سمعنا أغنية فريق مسار اجباري شيروفوبيا ؛ سماع وتحميل أغنية فريق مسار اجباري شيروفوبيا Mp3 ؛ تحميل أغنية فريق مسار اجباري شيروفوبيا Mp3؛ استماع أغنية شيروفوبيا ؛ كلمات أغنية شيروفوبيا ؛ تحميل أغنية شيروفوبيا ؛ كلمات أغنية فريق مسار اجباري شيروفوبيا ؛ اغنية شيروفوبيا Mp3 ؛ تحميل اغنية شيروفوبيا Mp3 كامله ؛ اغنية شيروفوبيا فريق مسار اجباري ؛ عايز اسمع اغنية شيروفوبيا ؛ اغانى فريق مسار اجباري ؛ البومات فريق مسار اجباري ؛ اجدد الاغاني Mp3 ؛ احدث الاغانى Mp3 ؛ تحميل اغانى فريق مسار اجباري ؛ استماع اغانى فريق مسار اجباري ؛ اجدد واحدث الاغانى Mp3 ؛ كلمات أغنية شيروفوبيا فريق مسار اجباري ؛ اغانى فريق مسار اجباري؛ البومات فريق مسار اجباري ؛ تحميل اجدد واحدث الاغانى Mp3 ؛ تحميل اغانى فريق مسار اجباري ؛ استماع اغانى فريق مسار اجباري ؛ تحميل اجدد الاغانى الفردية Mp3

كلمات أغنية شيروفوبيا 
انا بعتذرلك عن سكوتى وقت ما تحبى الكلام واللى عندي شيروفوبيا وناقصه حد الاهتمام
وانى دخلتك معادله ليها اكتر من نهايه وانى محتاجك بعيده بس بحتاجلك معايا
انا بعتذرلك عن كلامى وقت ما تحبى السكات وانى كافر بالسعاده وانى مؤمن بالعياط
وانى بطلت السجاير يوم يومين ورجعت تانى وانى عايزك تبقى ليا بس مش عايزك تعانى
انا بعتذرلك عن وجودي وبعتذر عن غيابى وانى بلم عزالى وقت دخلني الاكتئاب
وانى زودت ارتباطك بالف حاجه هتسيبيها وانتى هللت انبساطك بالحياه بوجودى فيها
انا بعتذرلك عن كلامى عن سكوتى عن وجودى عن غيابى

للتحميل المباشر اضغط ع الصورة
Download

Leave a Reply