جنات - اغنية بطل تغنى Mp3

Posted by ahmed - -



جنات - اغنية بطل تغنى Mp3
من البوم جنات - بنفس الكلام Mp3

سمعنا أغنية جنات بطل تغنى ؛ سماع وتحميل أغنية جنات بطل تغنى Mp3 ؛ تحميل أغنية جنات بطل تغنى Mp3؛ استماع أغنية بطل تغنى ؛ كلمات أغنية بطل تغنى ؛ تحميل أغنية بطل تغنى ؛ كلمات أغنية جنات بطل تغنى ؛ اغنية بطل تغنى Mp3 ؛ تحميل اغنية بطل تغنى Mp3 كامله ؛ اغنية بطل تغنى جنات ؛ Download Song Batal Teghani Mp3 ؛ عايز اسمع اغنية بطل تغنى ؛ اغانى جنات ؛ البومات جنات ؛ البوم جنات - بنفس الكلام ؛ البوم جنات - بنفس الكلام ؛ تحميل اغانى جنات؛ استماع اغانى جنات ؛ البوم جنات - بنفس الكلام Mp3 ؛ كلمات أغنية بطل تغنى جنات؛ اغانى جنات؛ البومات جنات ؛ البوم جنات - بنفس الكلام ؛ تحميل اغانى جنات ؛ استماع اغانى جنات

كلمات أغنية بطل تغنى 
احمد ربنا ان انا معجبه بيك اصلا ما تمسلش
احمد ربنا انى اتثبتت انا اصلى ما بتثبتش
وانا يعنى عشان حبيت تتقل وهتعملي محبتش
وانا متاكده انك مش كده وفى حبى انت دايب وش
بطل تغنى وتعيش عليا بدل ما اعيشها انا كمان عليك
عاملي قال ايدك في ميه وانا شوقي ناره ماسكه فى ايديك
هو انت تطول تحب زيي ده انا يا ابنى معدش حد زيي
انا فرصه يا اما هتلحقها يا راحت عليك
اعقل بقى كده ده انا قلبى خلاص جت منه وقال حبيت
وانا يوم ما انا احبك تبقي خلاص كده في الحب اترقيت
ولا انا عشان جت منى هتعمل فيها تقيل وحويط
فيها ايه لما انا بقى اجيلك هنا ده الشوق مفيهوش اتيكيت

للتحميل المباشر اضغط ع الصورة
 التحميل مباشر

Leave a Reply