حسين غاندى - مهرجان أنا القديم Mp3

Posted by ahmed - -



غاندى - مهرجان أنا القديم Mp3
من اجدد الاغاني الشعبية Mp3


سمعنا مهرجان أنا القديم فريق غاندى ؛ سماع وتحميل مهرجان أنا القديم mp3 ؛ تحميل مهرجان فريق غاندى أنا القديم mp3 ؛ استماع مهرجان أنا القديم ؛ كلمات مهرجان أنا القديم ؛ تحميل مهرجان أنا القديم ؛ كلمات مهرجان فريق غاندى أنا القديم ؛ مهرجان أنا القديم mp3 ؛ تحميل مهرجان أنا القديم mp3 كامل ؛ مهرجان أنا القديم فريق غاندى ؛ Download Festival Ana Elkadem mp3 ؛ عايز اسمع مهرجان أنا القديم ؛ مهرجانات فريق غاندى ؛ اغاني فريق غاندى ؛ البوم غاندى - عكس الناس mp3؛ البوم غاندى الجديد 2016 ؛ تحميل مهرجانات فريق غاندى ؛ استماع البوم غاندى ؛ البوم فريق غاندى mp3 ؛ كلمات أغنية غاندى أنا القديم ؛ البوم فريق غاندى ؛ اغاني غاندى ؛ البوم غاندى الجديد 2016 ؛ تحميل البوم غاندى ؛ استماع البوم غاندى

كلمات مهرجان أنا القديم 

يا دنيا فيكي العجب شغلتي بال رايق
بتنزلي ع العكر وتصبحيه رايق
وأيه فايدة المال مدام البال مش رايق
لو كان أبويا أنا بعصاية الأدب أدبني
لا كنت مشيت مع صاحبي السو فعله السو أدبني
شكل اللي عملته في زماني بكرة يخلصه أبني 
أنا القديم .. وده أسمي .. هذا حرمي
ودعت قلبي من الهوى روحي
يا قديم .. يا قديم
أنا كنت أوفى صاحب ليهم
عمري في يوم ما غدرت بيهم
بس هما غدروا بيا
بكوا هما دموع عينيا
أنا والله حزين يا عم على الصحاب
أنا عشت طيب أندبحت
حاولت أحب أنجرحت
يا دنيا سامحيني على غبائي لو ده ذنبي
يا دنيا سامحيني على وفائي لو ده ذنبي
هقلع أنا وش الطيبة والبس وش الأشرار
وهقول ع الصح ده عيبة لو حتى هخش النار
الجسم يشكي والعذاب والروح
أه من دنيا تسالي لا يقدموكي إلا زها
خدي مالكي فاتركيني فلن أقدر على هذا العذاب
الساعة سودا وليلة حمرا ع الصحبة والليل والخمرة

كان الشيطان بينا يا قاضي ع الخطف دبرنا مؤامرة

للتحميل المباشر اضغط ع الصورة
Download2



Leave a Reply