حماده هلال - اغنية استكتروك عليا Mp3

Posted by ahmed - -


حماده هلال - اغنية استكتروك عليا Mp3
من البوم حماده هلال - عيش باشا Mp3

سمعنا أغنية حماده هلال استكتروك عليا ؛ سماع وتحميل أغنية حماده هلال استكتروك عليا Mp3 ؛ تحميل أغنية حماده هلال استكتروك عليا Mp3؛ استماع أغنية استكتروك عليا ؛ كلمات أغنية استكتروك عليا ؛ تحميل أغنية استكتروك عليا ؛ كلمات أغنية حماده هلال استكتروك عليا ؛ اغنية استكتروك عليا Mp3 ؛ تحميل اغنية استكتروك عليا Mp3 كامله ؛ اغنية استكتروك عليا حماده هلال ؛ Download Song Estaktrok Alya Mp3 ؛ عايز اسمع اغنية استكتروك عليا ؛ اغانى حماده هلال ؛ البومات حماده هلال ؛ البوم حماده هلال - عيش باشا ؛ البوم حماده هلال - عيش باشا ؛ تحميل اغانى حماده هلال؛ استماع اغانى حماده هلال ؛ البوم حماده هلال - عيش باشا Mp3 ؛ كلمات أغنية استكتروك عليا حماده هلال؛ اغانى حماده هلال؛ البومات حماده هلال ؛ البوم حماده هلال - عيش باشا ؛ تحميل اغانى حماده هلال ؛ استماع اغانى حماده هلال 

كلمات أغنية استكتروك عليا 
استكتروك عليا الدنيا والزمن استكتروك عليا ودفعت انا التمن
حاسس كان الدنيا خدت مني روحي
عايش ما بين المي وما بين جرحي ودموع عيني
فاكرين بعادك عني جرح شبه جروحي
ما يعروفش معني اللي كان بينك وما بيني
هو الزمن دا والحياه دي معودينني كل اللي حبتهم اوي بيضيعو مني
طول عمري واخد الف ضربه من زماني
بس اللي قسم الضهر بعدك انت عنى
صوتك وصورتك لسه مليين الاماكن عمرك ما غبت حبيبي يوم دايما علي بالي
يمكن بعيد عني لكن في القلب ساكن اول ما توحشني اوي ببكي علي حالي
ببكي علي القلب اللي جرحه صرخ ونادا قلبي اللي مش ناقص الم وعذاب زياده
قلبي اللي قلبك ردله الروح والاماني قلبي اللي عاش طول عمره محروم من السعاده
عارف حبيبي انا ايه المني وايه واجعني شايف الحياه بعدك خلاص معدلهاش معني
انت اللي كنت حاسسني فاهمني وسامعني دلوقتي انا وقلب اما نبكي مين هيسمعنا
دنا كنت بهرب من عذابي معاك وخوفي دنا كنت بيك بتحدي ايامي وظروفي
رجعت عيني تشوف ليالي الفرح تاني وبعدت عني بعد ما ردتلي شوفي
حاسس كان الدنيا سرقت مني روحي عايش مابين قلبي ومابين جرحي ودموع عيني 

للتحميل المباشر اضغط ع الصورة

 التحميل مباشر

Leave a Reply