حماده هلال - اغنية نص عمرى Mp3

Posted by ahmed - -


حماده هلال - اغنية نص عمرى Mp3
من البوم حماده هلال - عيش باشا Mp3

سمعنا أغنية حماده هلال نص عمرى ؛ سماع وتحميل أغنية حماده هلال نص عمرى Mp3 ؛ تحميل أغنية حماده هلال نص عمرى Mp3؛ استماع أغنية نص عمرى ؛ كلمات أغنية نص عمرى ؛ تحميل أغنية نص عمرى ؛ كلمات أغنية حماده هلال نص عمرى ؛ اغنية نص عمرى Mp3 ؛ تحميل اغنية نص عمرى Mp3 كامله ؛ اغنية نص عمرى حماده هلال ؛ Download Song Nos Omry Mp3 ؛ عايز اسمع اغنية نص عمرى ؛ اغانى حماده هلال ؛ البومات حماده هلال ؛ البوم حماده هلال - عيش باشا ؛ البوم حماده هلال - عيش باشا ؛ تحميل اغانى حماده هلال؛ استماع اغانى حماده هلال ؛ البوم حماده هلال - عيش باشا Mp3 ؛ كلمات أغنية نص عمرى حماده هلال؛ اغانى حماده هلال؛ البومات حماده هلال ؛ البوم حماده هلال - عيش باشا ؛ تحميل اغانى حماده هلال ؛ استماع اغانى حماده هلال 

كلمات أغنية نص عمرى 
لو يرجع بيا العمر واعيش تاني اللي انا عيشته
لو ينفع اقابل كل اللي انا في حياتي خسرته
انا مش هتنازل عن احساسي في وقت احتاجته
ايام الواحد لما يكون في بدايه حلمه
وفي ناس حواليه عارفاه لله في لله وبتحبه
ناس كده من نوع اللي الواحد يلاقيهم سانده
ادفع نص عمري والاقي زي الناس دي تاني
اجمل وقت عشته وذكريات دايما وحشاني
ده انا بالاسم فاكر كل واحد واللي عمله عشاني
دايما علي بالي الناس اللي انا مابقتش بشوفهم
سايبنلي علامه كبيره في عمري وكتر خيرهم
علي كل نصيحه اتقالت ليا وبيها فاكرها
دنا مهما بقابل ولا يفوت العمر ويجري
علي قد صوابع ايد الواحده عرفت في عمري
الي بيخلصلي بقلبه ومش عايز حاجه مني 

للتحميل المباشر اضغط ع الصورة

 التحميل مباشر

Leave a Reply