حماده هلال - اغنية عجيب يا زمن Mp3

Posted by ahmed - -


حماده هلال - اغنية عجيب يا زمن Mp3
من البوم حماده هلال - عيش باشا Mp3

سمعنا أغنية حماده هلال عجيب يا زمن ؛ سماع وتحميل أغنية حماده هلال عجيب يا زمن Mp3 ؛ تحميل أغنية حماده هلال عجيب يا زمن Mp3؛ استماع أغنية عجيب يا زمن ؛ كلمات أغنية عجيب يا زمن ؛ تحميل أغنية عجيب يا زمن ؛ كلمات أغنية حماده هلال عجيب يا زمن ؛ اغنية عجيب يا زمن Mp3 ؛ تحميل اغنية عجيب يا زمن Mp3 كامله ؛ اغنية عجيب يا زمن حماده هلال ؛ Download Song Ageeb Ya Zaman Mp3 ؛ عايز اسمع اغنية عجيب يا زمن ؛ اغانى حماده هلال ؛ البومات حماده هلال ؛ البوم حماده هلال - عيش باشا ؛ البوم حماده هلال - عيش باشا ؛ تحميل اغانى حماده هلال؛ استماع اغانى حماده هلال ؛ البوم حماده هلال - عيش باشا Mp3 ؛ كلمات أغنية عجيب يا زمن حماده هلال؛ اغانى حماده هلال؛ البومات حماده هلال ؛ البوم حماده هلال - عيش باشا ؛ تحميل اغانى حماده هلال ؛ استماع اغانى حماده هلال 

كلمات أغنية عجيب يا زمن 
عجيب يا زمن امرك غريب بقي فيك الغدر عادي وفيك الحب عيب
عجيب يا زمن امرك غريب واللي حنين وطيب عالارض مالوش نصيب
كنت حنين عليهم وجرحوني بايديهم والجرح ياناس بيوجع لما يكون من الحبيب
ليلي يا عيني يا ليل يا عين يا ليلي يا
ياما شلت جوه في حضني ياما غطيت ايديا وكنت اواسي دمعهم بدموع عينيا
اتاريني جوه في قلبهم مشطوب عليا شافو مني حب كتير وانا شفت جرح كتير
وانا ليا رب كبير يهون عليا
خساره حبه قلوب منظر يادوب في الاساس فاضيه
ما البحر شكله يشد لكن ضربته قاضيه
عشقت ناس كانو من الاساس ملهومش ف العشره
منورين من بره بس من جواهم قشره
يارب انا نفسي اسامح انا اتغدر بيا 

للتحميل المباشر اضغط ع الصورة

 التحميل مباشر

Leave a Reply