حماده هلال - اغنية حلم السنين Mp3

Posted by ahmed - -


حماده هلال - اغنية حلم السنين Mp3
من البوم حماده هلال - عيش باشا Mp3

سمعنا أغنية حماده هلال حلم السنين ؛ سماع وتحميل أغنية حماده هلال حلم السنين Mp3 ؛ تحميل أغنية حماده هلال حلم السنين Mp3؛ استماع أغنية حلم السنين ؛ كلمات أغنية حلم السنين ؛ تحميل أغنية حلم السنين ؛ كلمات أغنية حماده هلال حلم السنين ؛ اغنية حلم السنين Mp3 ؛ تحميل اغنية حلم السنين Mp3 كامله ؛ اغنية حلم السنين حماده هلال ؛ Download Song Helm El Sneen Mp3 ؛ عايز اسمع اغنية حلم السنين ؛ اغانى حماده هلال ؛ البومات حماده هلال ؛ البوم حماده هلال - عيش باشا ؛ البوم حماده هلال - عيش باشا ؛ تحميل اغانى حماده هلال؛ استماع اغانى حماده هلال ؛ البوم حماده هلال - عيش باشا Mp3 ؛ كلمات أغنية حلم السنين حماده هلال؛ اغانى حماده هلال؛ البومات حماده هلال ؛ البوم حماده هلال - عيش باشا ؛ تحميل اغانى حماده هلال ؛ استماع اغانى حماده هلال 

كلمات أغنية حلم السنين 
اجمل ليالي العمر معاك حلم السنين انا حققته
من قد ايه وانا بستناك يا احلي قلب انا صدقته
كل اللى فات من عمري ده ليك حتي اللي جاي شايلهولك
مابقتش بحلم بقي غير بيك وحلم عمري شايلهولك
انا نفسي بس اقولك بحبك بس مش كفايه
انا نفسي كلمه تانيه توصفلك قد ايه هوايا
انا اصلي بموت في حبك وحبك واصل للنهايه مش لاقي اي كلام
انا من يوم ماشفتك حبيبي الدنيا شكل تاني
خدني دوب في حضني وسيبني نفسي اعيش ثواني
ننسي الكون دا كله بحاله ده جوه عينيك مكاني
عيشني احلي غرام
ضحكه عيونك وانا وياك لما عينيك تيجي في عينيا
وانا بين ايديك يا ارق ملاك بتاخدني من كل الدنيا
انا من الليلادي هكمل بيك ايامي وسنيني الجايه
هعيش حياتي احب انا فيك وحياتي ليك برضو شويه 

للتحميل المباشر اضغط ع الصورة

 التحميل مباشر

Leave a Reply