رامز جلال - اغنية كنغر حبنا Mp3 من فيلم كنغر حبنا

Posted by ahmed - -



رامز جلال - اغنية كنغر حبنا Mp3
من اجدد الاغاني Mp3


سمعنا أغنية رامز جلال كنغر حبنا من فيلم كنغر حبنا ؛ اغاني فيلم كنغر حبنا ؛ سماع وتحميل أغنية رامز جلال كنغر حبنا Mp3 من فيلم كنغر حبنا ؛ تحميل أغنية رامز جلال كنغر حبنا Mp3 من فيلم كنغر حبنا ؛ استماع أغنية كنغر حبنا من فيلم كنغر حبنا ؛ كلمات أغنية كنغر حبنا من فيلم كنغر حبنا ؛ تحميل أغنية كنغر حبنا ؛ كلمات أغنية رامز جلال كنغر حبنا ؛ اغنية كنغر حبنا Mp3 ؛ تحميل اغنية كنغر حبنا Mp3 كامله ؛ اغنية كنغر حبنا رامز جلال ؛ عايز اسمع اغنية كنغر حبنا ؛ اغانى رامز جلال ؛ البومات رامز جلال ؛ اجدد الاغاني Mp3 ؛ احدث الاغانى Mp3 ؛ تحميل اغانى رامز جلال ؛ استماع اغانى رامز جلال ؛ اجدد واحدث الاغانى Mp3 ؛ كلمات أغنية كنغر حبنا رامز جلال ؛ اغانى رامز جلال؛ البومات رامز جلال ؛ تحميل اجدد واحدث الاغانى Mp3 ؛ تحميل اغانى رامز جلال ؛ استماع اغانى رامز جلال ؛ تحميل اجدد الاغانى الفردية Mp3

كلمات أغنية كنغر حبنا 
كنغر حبنا بيجرى فى دمنا كنغر حبنا حسبى يعضنا
اسمع الناس بترمى كلاب وقطط وفران انما مين ربى فى بيته كنغر غيرى يا جدعان
يا سلام على راحه البال اللى انا عايش فيها اهلا بيكو فى بيتى اللى بقى حديقه الحيوان
انا ببقى فطارى بقي خص وفجل وجرجير وبنام على الارض عشان هما ينامو على سرير
اكرام الضيف واجب وانا شهم وعندى اصول اه يانا يا غلبى والنعمه اللى انا فيه ده كتير
عشانك انا اقلب بيتى غابه واربى تعالب وديابه
كنغر حبنا مصبر حظنا عشانك انا اقلب بيتى غابه واربى تعالب وديابه
سيبى نفسك واحلمى كله بالصلى على النبى هيبقى قدامك فى الحال
ارسي معايا بقى ورسينى ياريتنى كنغر وتحبينى نقضى عمرنا فى الادغال

للتحميل المباشر اضغط ع الصورة
 التحميل مباشر

Leave a Reply