امانى السويسى - اغنية اعيد حساباتى Mp3 من فيلم تفاحة حوا

Posted by ahmed - -



امانى السويسى - اغنية اعيد حساباتى Mp3
من اجدد الاغاني Mp3


سمعنا أغنية امانى السويسى اعيد حساباتى من فيلم تفاحة حوا ؛ اغاني فيلم تفاحة حوا ؛ سماع وتحميل أغنية امانى السويسى اعيد حساباتى Mp3 من فيلم تفاحة حوا ؛ تحميل أغنية امانى السويسى اعيد حساباتى Mp3 من فيلم تفاحة حوا ؛ استماع أغنية اعيد حساباتى من فيلم تفاحة حوا ؛ كلمات أغنية اعيد حساباتى من فيلم تفاحة حوا ؛ تحميل أغنية اعيد حساباتى ؛ كلمات أغنية امانى السويسى اعيد حساباتى ؛ اغنية اعيد حساباتى Mp3 ؛ تحميل اغنية اعيد حساباتى Mp3 كامله ؛ اغنية اعيد حساباتى امانى السويسى ؛ عايز اسمع اغنية اعيد حساباتى ؛ اغانى امانى السويسى ؛ البومات امانى السويسى ؛ اجدد الاغاني Mp3 ؛ احدث الاغانى Mp3 ؛ تحميل اغانى امانى السويسى ؛ استماع اغانى امانى السويسى ؛ اجدد واحدث الاغانى Mp3 ؛ كلمات أغنية اعيد حساباتى امانى السويسى ؛ اغانى امانى السويسى؛ البومات امانى السويسى ؛ تحميل اجدد واحدث الاغانى Mp3 ؛ تحميل اغانى امانى السويسى ؛ استماع اغانى امانى السويسى ؛ تحميل اجدد الاغانى الفردية Mp3

كلمات أغنية اعيد حساباتى 
انا القلب الى كان مليان احلام على اخره
ولما الدنيا جت عليه ساب حلمه وظلم نفسه
انا القلب الى كان مليان احلام على اخره
ولما الدنيا جت عليه ساب حلمه وظلم نفسه
وهم اتشال ومن بدري وده طبعاً اكيد قدري
مدام راضيه وجوايه اكيد انا معنداه
هرجع قلبي لحلمه
وهستقوه ومتأثرش فيا ظروف
ولا هيهزمني ابداً خوف
وهرجع تاني وهعوض سنين عمري
بدأت افوق واعيد حساباتي من تاني
لقيت الدنيا ظلماني وقدت قرار ارجع الى ضاع مني
انا القلب الى كان مليان احلام على اخره
ولما الدنيا جت عليه ساب حلمه وظلم نفسه
انا القلب الى كان مليان احلام على اخره
ولما الدنيا جت عليه ساب حلمه وظلم نفسه

للتحميل المباشر اضغط ع الصورة
 التحميل مباشر

Leave a Reply