حمزة نمرة وزاب ثروت - اغنية يا ناس جارتلي غرايب Mp3

Posted by ahmed - -



حمزة نمرة وزاب ثروت - اغنية يا ناس جارتلي غرايب Mp3
من اجدد الاغاني Mp3


سمعنا أغنية حمزة نمرة وزاب ثروت يا ناس جارتلي غرايب ؛ سماع وتحميل أغنية حمزة نمرة وزاب ثروت يا ناس جارتلي غرايب Mp3 ؛ تحميل أغنية حمزة نمرة وزاب ثروت يا ناس جارتلي غرايب Mp3؛ استماع أغنية يا ناس جارتلي غرايب ؛ كلمات أغنية يا ناس جارتلي غرايب ؛ تحميل أغنية يا ناس جارتلي غرايب ؛ كلمات أغنية حمزة نمرة وزاب ثروت يا ناس جارتلي غرايب ؛ اغنية يا ناس جارتلي غرايب Mp3 ؛ تحميل اغنية يا ناس جارتلي غرايب Mp3 كامله ؛ اغنية يا ناس جارتلي غرايب حمزة نمرة وزاب ثروت ؛ عايز اسمع اغنية يا ناس جارتلي غرايب ؛ اغانى حمزة نمرة وزاب ثروت ؛ البومات حمزة نمرة وزاب ثروت ؛ اجدد الاغاني Mp3 ؛ احدث الاغانى Mp3 ؛ تحميل اغانى حمزة نمرة وزاب ثروت ؛ استماع اغانى حمزة نمرة وزاب ثروت ؛ اجدد واحدث الاغانى Mp3 ؛ كلمات أغنية يا ناس جارتلي غرايب حمزة نمرة وزاب ثروت ؛ اغانى حمزة نمرة وزاب ثروت؛ البومات حمزة نمرة وزاب ثروت ؛ تحميل اجدد واحدث الاغانى Mp3 ؛ تحميل اغانى حمزة نمرة وزاب ثروت ؛ استماع اغانى حمزة نمرة وزاب ثروت ؛ تحميل اجدد الاغانى الفردية Mp3

كلمات أغنية يا ناس جارتلي غرايب 
يا ناس جرت لي غرايب أحكي لكم تعذروني

رحلوا عليا الحبايب والله العظيم أوحشوني
مشتاق وبكذب وبنكر اشتياقي

بدمر الحيقية أو اللي منها باقي

مين المسئول عن الفراق مين السبب؟

مين اللي باع عقد الوصال واتقلب؟

مين ومين مية سؤال لإجابة واحدة

بس الهروب دايماً وسيلة في أولها أحلى

أنا رد الفعل انت السبب فيه

أنا أقرب حد كنت ليك هتلاقيه

أنا بلومك على قرارك واختيارك

أنا لو بس أفهم أسبابك وأفكارك

كلام كان نفسي أقوله مضمون كذا جواب

عنوانه أسامي ياما من الحبايب والصحاب

لو عاد بيا الزمان كنت هجيلك وأكلمك
أقعد معاك وأحكيلك والجواب أسلمك

يمكن كانت هتفرق وابطل فيلم ألوم

لو كنت فيك يوم بلومك أنا بلومني كل يوم

للتحميل المباشر اضغط ع الصورة
 التحميل مباشر

Leave a Reply