خالد مصطفى - اغنية انت المهم Mp3

Posted by ahmed - -



خالد مصطفى - اغنية انت المهم Mp3
من اجدد الاغاني Mp3


سمعنا أغنية خالد مصطفى انت المهم ؛ سماع وتحميل أغنية خالد مصطفى انت المهم Mp3 ؛ تحميل أغنية خالد مصطفى انت المهم Mp3؛ استماع أغنية انت المهم ؛ كلمات أغنية انت المهم ؛ تحميل أغنية انت المهم ؛ كلمات أغنية خالد مصطفى انت المهم ؛ اغنية انت المهم Mp3 ؛ تحميل اغنية انت المهم Mp3 كامله ؛ اغنية انت المهم خالد مصطفى ؛ عايز اسمع اغنية انت المهم ؛ اغانى خالد مصطفى ؛ البومات خالد مصطفى ؛ اجدد الاغاني Mp3 ؛ احدث الاغانى Mp3 ؛ تحميل اغانى خالد مصطفى ؛ استماع اغانى خالد مصطفى ؛ اجدد واحدث الاغانى Mp3 ؛ كلمات أغنية انت المهم خالد مصطفى ؛ اغانى خالد مصطفى؛ البومات خالد مصطفى ؛تحميل اجدد واحدث الاغانى Mp3 ؛ تحميل اغانى خالد مصطفى ؛ استماع اغانى خالد مصطفى ؛ تحميل اجدد الاغانى الفردية Mp3

كلمات أغنية انت المهم 
أنا بالنسبة لي أنت المهم و لا حد تاني زيك يا عم

و انا بالنسبة لي أنت المهم عالطبلة يالا رقصني دوم

راكا تكا تكا دوم

كله بالملاغية يفك بالحنية

و انت هتسيب نفسك و أنا الباقي عليا

الجمال يا سلام سلم بإختصار القول معلم

هو فيه يا ناس كده

ياللي عليك نظرة تسحر عيون

و الضحكة ده تتعمل رينج تون

أفتح قلبك ريحني و قول

عبرني بواتس أو ميسد كول

الهموم طنشها و الحياة هنعيشها

سيب ملامحك تضحك انت ليه مكرمشها

أنتهت كتابة الكلمات ، تابعونا دائماً

للتحميل المباشر اضغط ع الصورة
 التحميل مباشر

Leave a Reply