محمد قماح - اغنية الحب لقيتة Mp3

Posted by ahmed - -



محمد قماح - اغنية الحب لقيتة Mp3
من البوم محمد قماح - احلى من اللى فات Mp3

سمعنا أغنية محمد قماح الحب لقيتة ؛ سماع وتحميل أغنية محمد قماح الحب لقيتة Mp3 ؛ تحميل أغنية محمد قماح الحب لقيتة Mp3؛ استماع أغنية الحب لقيتة ؛ كلمات أغنية الحب لقيتة ؛ تحميل أغنية الحب لقيتة ؛ كلمات أغنية محمد قماح الحب لقيتة ؛ اغنية الحب لقيتة Mp3 ؛ تحميل اغنية الحب لقيتة Mp3 كامله ؛ اغنية الحب لقيتة محمد قماح ؛ Download Song El Hob Laieto Mp3 ؛ عايز اسمع اغنية الحب لقيتة ؛ اغانى محمد قماح ؛ البومات محمد قماح ؛ البوم محمد قماح - احلى من اللى فات ؛ البوم محمد قماح - احلى من اللى فات ؛ تحميل اغانى محمد قماح؛ استماع اغانى محمد قماح ؛ البوم محمد قماح - احلى من اللى فات Mp3 ؛ كلمات أغنية الحب لقيتة محمد قماح؛ اغانى محمد قماح؛ البومات محمد قماح ؛ البوم محمد قماح - احلى من اللى فات ؛ تحميل اغانى محمد قماح ؛ استماع اغانى محمد قماح

كلمات أغنية الحب لقيتة 
كل ما أقول الحب لقيته يطلع عكس إللي إتمنيته

وأندم على كل اللي إديته وأزعل ع الايام


كل ما اقول أهي ضحكت ليا تطلع كالعادة ضاحكة عليا

نفسي الدنيا تحن شوية زهقت من الأوهام


كل يوم أنا عشت فيه منه أنا خدت إيه

عيني ع اللي في حياته إتمنى حلم مش هيلاقيه


صعب جدا تعيش تدي خير متلاقيش

صعب أعيش طول حياتي أنا شاري ناس كتير متساويش


كل ما أعيش وأفرحلي شوية تحصل حاجة تبكي عنيا

حالفة الدنيا تعاند فيا نفسي حقيقي أرتاح

أنا طول عمري لوحدي في حالي مهما حصلي أنا بالنسبة لي

راضي بكل اللي بيجرالي وعديت ياما جراح


كُلُّ يَوْمٍ أَنَا عَشَّتْ فِيهِ مِنهُ أَنَا خَدَّتْ إيهِ

عَيْني ع اللَّيَّ فِي حَيَّاتِهِ إتمنى حَلَم مَشَّ هيلاقيه

صَعُبَ جِدَا تَعَيُّشَ تَدِيَ خَيْرُ متلاقيش

صَعُبَ أَعَيْشُ طَوْلِ حَيَّاتِيٍّ أَنَا شَارَِيُّ نَاسِ كتير متساويش

للتحميل المباشر اضغط ع الصورة
 التحميل مباشر

Leave a Reply