جنات - اغنية اخدت قرار Mp3 من البوم بنفس الكلام

Posted by ahmed - -


جنات - اغنية اخدت قرار Mp3
من اجدد الاغاني Mp3


سمعنا أغنية جنات اخدت قرار ؛ سماع وتحميل أغنية جنات اخدت قرار Mp3 ؛ تحميل أغنية جنات اخدت قرار Mp3؛ استماع أغنية اخدت قرار ؛ كلمات أغنية اخدت قرار ؛ تحميل أغنية اخدت قرار ؛ كلمات أغنية جنات اخدت قرار ؛ اغنية اخدت قرار Mp3 ؛ تحميل اغنية اخدت قرار Mp3 كامله ؛ اغنية اخدت قرار جنات ؛ عايز اسمع اغنية اخدت قرار ؛ اغانى جنات ؛ البومات جنات ؛ اجدد الاغاني Mp3 ؛ احدث الاغانى Mp3 ؛ تحميل اغانى جنات ؛ استماع اغانى جنات ؛ اجدد واحدث الاغانى Mp3 ؛ كلمات أغنية اخدت قرار جنات ؛ اغانى جنات؛ البومات جنات ؛ تحميل اجدد واحدث الاغانى Mp3 ؛ تحميل اغانى جنات ؛ استماع اغانى جنات ؛ تحميل اجدد الاغانى الفردية Mp3

كلمات أغنية اخدت قرار 
من الاخر تنى وراك مش هسيبك هستناك
وهقضيها مطارده معانده لما اشوف اخرتها معاك
هتروح من قلبى انا فين ان شالله استنى سنين
وهجيبك اجيبك يا حبيبى وعندك ده كبيره يومين
عمال بتسيطر سنه سنه صحصحت مشاعر باينه بينا
من اول مره احنا اتقابلنا واخدلى قلبى معاك
واستعجل ليه مانا لازم اهدي مفيش حاجه بتيجي مره واحده
بس انا عندي يا حبيبي كلمه انا مش ممكن هنساك
من الاخر قلبى اختار وخلاص انا اخدت قرار
ان انا حبيتك من قلبى ومعاك لو حتى فى نار
اهي بقي كبرت فى دماغي ولحد ماعنيك ماتلاغي
انا بقى قعدالك هنا جنبك هشغل قلبك وقدامى

للتحميل المباشر اضغط ع الصورة
 التحميل مباشر

Leave a Reply