نبيل - اغنية قلبى حبك Mp3

Posted by ahmed - -



نبيل - اغنية قلبى حبك Mp3
من اجدد الاغاني Mp3


سمعنا أغنية نبيل قلبى حبك ؛ سماع وتحميل أغنية نبيل قلبى حبك Mp3 ؛ تحميل أغنية نبيل قلبى حبك Mp3؛ استماع أغنية قلبى حبك ؛ كلمات أغنية قلبى حبك ؛ تحميل أغنية قلبى حبك ؛ كلمات أغنية نبيل قلبى حبك ؛ اغنية قلبى حبك Mp3 ؛ تحميل اغنية قلبى حبك Mp3 كامله ؛ اغنية قلبى حبك نبيل ؛ عايز اسمع اغنية قلبى حبك ؛ اغانى نبيل ؛ البومات نبيل ؛ اجدد الاغاني Mp3 ؛ احدث الاغانى Mp3 ؛ تحميل اغانى نبيل ؛ استماع اغانى نبيل ؛ اجدد واحدث الاغانى Mp3 ؛ كلمات أغنية قلبى حبك نبيل ؛ اغانى نبيل؛ البومات نبيل ؛تحميل اجدد واحدث الاغانى Mp3 ؛ تحميل اغانى نبيل ؛ استماع اغانى نبيل ؛ تحميل اجدد الاغانى الفردية Mp3

كلمات أغنية قلبى حبك 
يا حبيبي قلبي حبك .. حب فيك حاجات كتير
ياحبيبي قلبي فاكرك .. ما انت عنده كمان كبير
ياحبيبي خليك معايا .. عندي ليك كلام كتير
ده أنا من يوم ما قابلتك .. والحياة دي عندي غير
ده أنا لما بتيجي سيرتك .. بفتكرلك كل خير
علشان خاطري حبيبي .. بلاش تبعد كتير
تعالى يا كل عمري أنا .. نعوض اللي فات
تعالى عندى قلبي أنا .. مليان والله آهات
أنا حاسس إني منك .. ودايماً مشتاق إليك
الحب أنا لما شوفته عرفته .. حسيته حبيبي بيك
ده أنا عمري يا كل عمري .. مابيحلاش إلا بيك
قرب يارب بيننا والحياة بيننا تدوم
وتحس حبيبي بيا كل ليلة وكل يوم
وارحم قلبي وعيني .. اللي ما بتشوفش نوم

للتحميل المباشر اضغط ع الصورة
 التحميل مباشر

Leave a Reply