سامو زين - اغنية الدنيا دنيتنا Mp3

Posted by ahmed - -



سامو زين - اغنية الدنيا دنيتنا Mp3
من اجدد الاغاني Mp3


سمعنا أغنية سامو زين الدنيا دنيتنا ؛ سماع وتحميل أغنية سامو زين الدنيا دنيتنا Mp3 ؛ تحميل أغنية سامو زين الدنيا دنيتنا Mp3؛ استماع أغنية الدنيا دنيتنا ؛ كلمات أغنية الدنيا دنيتنا ؛ تحميل أغنية الدنيا دنيتنا ؛ كلمات أغنية سامو زين الدنيا دنيتنا ؛ اغنية الدنيا دنيتنا Mp3 ؛ تحميل اغنية الدنيا دنيتنا Mp3 كامله ؛ اغنية الدنيا دنيتنا سامو زين ؛ عايز اسمع اغنية الدنيا دنيتنا ؛ اغانى سامو زين ؛ البومات سامو زين ؛ اجدد الاغاني Mp3 ؛ احدث الاغانى Mp3 ؛ تحميل اغانى سامو زين ؛ استماع اغانى سامو زين ؛ اجدد واحدث الاغانى Mp3 ؛ كلمات أغنية الدنيا دنيتنا سامو زين ؛ اغانى سامو زين؛ البومات سامو زين ؛ تحميل اجدد واحدث الاغانى Mp3 ؛ تحميل اغانى سامو زين ؛ استماع اغانى سامو زين ؛ تحميل اجدد الاغانى الفردية Mp3

كلمات أغنية الدنيا دنيتنا 
الليله ليليتنا حبيبى الليله والدنيا دنيتنا حبيبى الليله
سيبنى ادوب فى هواك يا حبيبى وانسى روحى معاك يا حبيبى
كل ثانيه تفوت اهات وسكوت بحبك موت
اه من الشوق واه واه واه من العين نفسي علي السعاده بجد مش بين البينين
خايف عمرى قبل ما اشبع من هواك لو فاضل دقايق نفسي اقضيهم معاك
ليله واحده جنبك نبتدي اجمل غرام نظره واحده منك تختصر كل الكلام
قبلك كنت عايش بس عايش و السلام حبك خلى عينى حتى تستخسر تنام
انت جيتلي منين يا حبيبي انت جيتلي منين كنت غايب فين يا حبيبي كنت غايب فين
جنب منك انا يا حبيبي نفسي اعيشلي يومين نفسي اخبي هواك ياحبيبي بين رموش العيش

للتحميل المباشر اضغط ع الصورة
 التحميل مباشر

Leave a Reply