ادهم سليمان - اغنية مش ندمان Mp3 من البوم مش ندمان

Posted by ahmed - -

ادهم سليمان - اغنية مش ندمان Mp3
من البوم ادهم سليمان - مش ندمان Mp3
 
 
سمعنا أغنية ادهم سليمان مش ندمان ؛ سماع وتحميل أغنية ادهم سليمان مش ندمان Mp3 ؛ تحميل أغنية ادهم سليمان مش ندمان Mp3؛ استماع أغنية مش ندمان ؛ كلمات أغنية مش ندمان ؛ تحميل أغنية مش ندمان ؛ كلمات أغنية ادهم سليمان مش ندمان ؛ اغنية مش ندمان Mp3 ؛ تحميل اغنية مش ندمان Mp3 كامله ؛ اغنية مش ندمان ادهم سليمان ؛ Download Song Msh Nadman Mp3 ؛ عايز اسمع اغنية مش ندمان ؛ اغانى ادهم سليمان ؛ البومات ادهم سليمان ؛ البوم ادهم سليمان - مش ندمان ؛ البوم ادهم سليمان - مش ندمان ؛ تحميل اغانى ادهم سليمان؛ استماع اغانى ادهم سليمان ؛ البوم ادهم سليمان - مش ندمان Mp3 ؛ كلمات أغنية مش ندمان ادهم سليمان؛ اغانى ادهم سليمان؛ البومات ادهم سليمان ؛ البوم ادهم سليمان - مش ندمان ؛ تحميل اغانى ادهم سليمان ؛ استماع اغانى ادهم سليمان 

كلمات أغنية مش ندمان 
ومش ندمان 
لانى فلحظه حبيتك 
لانى راهنت ع الرحمه 
فقلبك لما حبيتك 
ومش ندمان 
لانى كنت لك عاشق 
ومش بأرادتى لما هويت 
وبارادتى انا مفارق 
ومش ندمان على كل اللى انكرتيه 
واعتبرى انى ماعملتوش 
هاتفرق ايه 

انا كنت ذنبك وللا طهرك وللا اصلا مش اكيد 
انا كنت ايه ؟؟ 
كنت الملك فعنيكى وللا كنت واحد م العبيد 
انا كنت ايه ؟؟ 
ياعشق حولتيه لحزنى 
فا الفراق حولته عيد 

مانيش ندمان 
ولو عاد الزمن نفسه 
هاحبك تانى م الاول 
وانتى هاتفضلى انتى 
وتتعهمينى بالقسوه وماتتهزيش 
لانك ف النهايه برضه 
مافهمتيش 

انا كنت ذنبك وللا طرك وللا اصلا مش اكيد . 

للتحميل المباشر اضغط ع الصورة
 التحميل مباشر

Leave a Reply