عزيز الشافعي - اغنية بحبك يا زمالك Mp3

Posted by ahmed - -

عزيز الشافعي - اغنية بحبك يا زمالك Mp3
من اجدد الاغاني Mp3
 
 
سمعنا أغنية عزيز الشافعي بحبك يا زمالك ؛ سماع وتحميل أغنية عزيز الشافعي بحبك يا زمالك Mp3 ؛ تحميل أغنية عزيز الشافعي بحبك يا زمالك Mp3؛ استماع أغنية بحبك يا زمالك ؛ كلمات أغنية بحبك يا زمالك ؛ تحميل أغنية بحبك يا زمالك ؛ كلمات أغنية عزيز الشافعي بحبك يا زمالك ؛ اغنية بحبك يا زمالك Mp3 ؛ تحميل اغنية بحبك يا زمالك Mp3 كامله ؛ اغنية بحبك يا زمالك عزيز الشافعي ؛ عايز اسمع اغنية بحبك يا زمالك ؛ اغانى عزيز الشافعي ؛ البومات عزيز الشافعي ؛ اجدد الاغاني Mp3 ؛ احدث الاغانى Mp3 ؛ تحميل اغانى عزيز الشافعي ؛ استماع اغانى عزيز الشافعي ؛ اجدد واحدث الاغانى Mp3 ؛ كلمات أغنية بحبك يا زمالك عزيز الشافعي ؛ اغانى عزيز الشافعي؛ البومات عزيز الشافعي ؛ تحميل اجدد واحدث الاغانى Mp3 ؛ تحميل اغانى عزيز الشافعي ؛ استماع اغانى عزيز الشافعي ؛ تحميل اجدد الاغانى الفردية Mp3 

كلمات أغنية بحبك يا زمالك 
بينى وبينك حب حقيقى 
حب بجد
اصلى بحبك 
حب محدش حبه لحد

وانت الغالى اللى بقالى سنين بهواه
ياما فرحنى وياما زعلنى وبردوا معاه

ولوحدك انت بس
بخلصلك انت بس اسمع اسمك 
اشوف علمك 
يهمس قلبى همس

وبحبك يازمالك 
انا بحبك يازمالك
وبحبك يازمالك
واموت فيك موت

وبحبك يازمالك 
انا بحبك يازمالك
وبحبك يازمالك
بأعلى صوت

على الزمالك التاريخ يقدر يقول ماشاء
انا الزمالك عندى احلى واجمل الاشياء
بحبه لما يكون بطل واحبه لو كان مش بطل
بشجعه مهما حصل وافضل من العشاق

وبحبك يازمالك 
انا بحبك يازمالك
وبحبك يازمالك
واموت فيك موت

وبحبك يازمالك 
انا بحبك يازمالك
وبحبك يازمالك
بأعلى صوت 

للتحميل المباشر اضغط ع الصورة
 التحميل مباشر

Leave a Reply